Quote:
Originally Posted by The Interceptor
Awel hierover heeft Olav Mol in de nieuwste race-report (die morgen of dinsdag uitkomt denk) nu een heel blad geschreven se.
Naar't schijnt werd Ferrari er eerst van verdacht om te sjoemelen met de benzinevoorraad in de tanks, maar ze konden nu moeilijk net in Italië Ferrari zo aanpakken, en bovendien zouden al de vorige titels van het team in vraag gesteld worden. Dus BAR maar als schuldige naar voor schuiven en bestraffen ...
Feit is dus wel dat de leverancier van de brandstoftanks voor F1, de week na Imola 7 bestellingen heeft binnengekregen én dat sindsdien Ferrai nooit nog de snelste wagen bleek te zijn ... En dan maar klagen over de Bridgestone banden ...
Ik zeg nu natuurlijk maar wat Olav Mol zegt, maar ik durf hem enigsinds geloven 
|
Excuus, maar ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat men bij BAR én andere teams 'toegaf' dat het illegale systeem bij meerdere teams werd toegepast en dat BAR de eerste was die overduidelijk tegen de lamp liep, door vlak na finish nog met de wagen te sjoemelen. Mocht Ferrari een zulk systeem ook gebruikt hebben, verklaart dit nog niet waarom Schumacher de races voor Imola verre van de snelste was. Dan leek die tank toch niet zo veel te helpen, blijkbaar. En ik kan moeilijk geloven dat alle Ferrari-successen gebaseerd zijn op illegale verborgen systeempjes en valstrikken die men bij de technische controle niet opmerkt. Als men deze niet
wil opmerken, doet men fameus aan competitievervalsing. Maar waarom zou men dat in godsnaam willen doen ? De jarenlange dominantie van Ferrari heeft de F1 in feite eerder kapotgemaakt dan geholpen. Vreemde logica dan.
Bovendien, Olav Mol ? Vraag eens de mening van Mark over Olav Mol ?