Weinig volk, maar een enorm leuk sfeertje. Dit moet zowat de traagste en relaxte karting zijn die ik ooit heb meegemaakt. Sessieke rijden, pitstop zien, uitgebreide uitleg krijgen, nog een sessieke rijden, rustig iets drinken en dan maar koersen. Het sportieve deel was wat minder, ik geraakte niet aan de tijden die ik wou maar we hebben toch gelachen. De start verliep goed en dus kon ik dominique voorbijsteken in de eerste bocht, verder in die ronden wel 2 plaatsen verloren maarja zoiets gebeurd

. Toen dook daar ineens airco op die zich enorm goed gekwalificeerd had maar nu duidelijk terugviel. Een eerste poging bij het opgaan van het rechte stuk mislukte maar 2 ronden later was ik er voorbij en kon ik me gaan concentreren op de tragere die ik ging dubbelen. De eerste was belle en dat ging vlot, maar enkele ronden later kwam daar "de Nuvolari van de kartbaan" ( Hij rijdt ermee alsof zijn kart een F1 uit 1950 is

) Het dubbelen ging wel maar toen ik weer op mijn lijn ging kreeg ik nog een tik mee. Hij heeft gelk dat mijn naam niet B.L uit de belcar is of ik zou een press release uitbrengen.

ondertussen kwam werner wat dichter maar gezien de tijd die nog restte maakte ik me daar niet teveel zorgen over. De laatste die ik dubbelde was Bart. Omdat de sessie bijna gedaan was was een medewerker van de karting met zijn blauwe vlag al verdwenen. Toen Bart achterom keek leek het wel alsof hij de schrik van zijn leven pakte om mij daar te zien. Hij verremde zich en zo dan die stiekeme hollander nog een plaats winnen.

Een beetje later was de sessie over en dat was het dan voor een dagje karten. Bleek toch wel dat de ronden waarin onze nuvolari mij een duw gaf mijn snelste was. Dus toch bedankt.

Helaas kon ik niet te lang blijven want we moesten dringend naar het straatfeest hier in de straat en voordien moest er nog een oliefilter ingereden worden. Volgend jaar (of sneller?

) meer van dat.
Laat de fotos nu maar komen.