View Single Post
Old 10-09-2005, 10:26
El Torro's Avatar
El Torro El Torro is offline
De Paddock Rookie

Het is inderdaad een grote geldklopperij geworden, vele promotors zagen jaren lang dollartekens voor hun ogen en hebben zich er aan gewaagd, die zelfde hebben het op hun manier toch kapot gemaakt.
Door de prijzen van entreekaarten dusdanig op te voeren, en dan nog niet over de belàchelijk dure tribune kaarten te spreken, heeft Francorchamps in de hele wijde omtrek toch de naam gekregen dat het daar duur is.
Jan modaal komt niet meer, allen de echte fans en rijken zijn er daar aanwezig.
Ik ga al jaren ook naar Monaco da was tot voor kort goedkoper op een zonnige 'luxe' tribune als in Francorchamps in de modder.
Als de prijzen in Francorchamps vanaf nu gehalveerd zouden worden duurt het nog jaren voordat iedereen weer terug komt, want mai oh mai wat blijven er veel weg die eigenlijk dolgraag zouden willen komen.

En dan nog te bedenken dat er velen jarenlang binnen zijn geraakt voor nog geen € 50,- met kaarten te kopen op de 'zwarte markt'.
Met die (engels)mannen gingen duizenden toeschouwers mee naar binnen, ze gaven € 50,- met 30 man tegelijk (€ 1.500,- in één klap) en 5 minuten later kwam de volgende groep, enz. enz. en tmooiste was die (engels)mannen stonden aan elke ingang en niet allen in Francorchamps want alleen ik heb er al op verschillende F1 circuits in heel Europa gezien, en nog véél mooier was dat de politie gewoon langs liep alsof die daar snoep aan het uitdelen waren.
Nu is die hun business ook ingestort want het in- en uitscannen van de tickets is nu ingevoerd, als we al hadden in de 24 uren van Zolder.
Ik wil maar zeggen, die hebben goud verdient.....ten koste van de promotor, dus ook tenkoste van de sport.
Nu is het dus zover dat de promotors niet meer kunnen, lees durven en daalijk is het zo dat we met z'n allen een geweldig mooi circuit in de Aardennen hebben liggen waar vroeger ook F1 verreden werd in dn tijd van Schumacher en Alonso............
Maar alléh, kzit daar morgen toch weer in dn talluu, zonder paraplu