Quote:
Originally Posted by Huudo
Als er zodanig veel water op de baan staat dat er niet op te rijden valt, kan ik daar best inkomen. Toen de GP2 weer de baan opging, was er al veel minder water op de baan én bovendien ging het bij hun om een quali. Veel keuze hadden die jongens dan ook niet. De omstandigheden waren echt wel verschillend op het moment dat de F1 moest rijden en dat de GP2 moest rijden. Je reactie vind ik dat ook fel overdreven. 
|
Awel, toen ik daar gisteren halfverzopen een uur lang regendruppels zat te tellen dacht ik exact hetzelfde als pompierke. Na gisterenavond echter de beelden van de crash van Liuzzi gezien te hebben (heeft iemand dat ongelooflijk verschil in spray gezien toen hij halfweg Kemmel op een nieuw stuk asfalt terecht kwam?) zou ik er perfect begrip voor hebben moest niemand van de 25 ooit nog in de regen in Spa willen rijden. De problemen lagen niet aan de regen (het is volgens mij niet de eerste keer dat het pijpestelen regent tijdens een F1-sessie, maar wel de eerste keer dat in een sessie van 60' geen enkele tijd wordt gereden) maar aan de fantastische infrastructuur van Spa-Francorchamps.