Vorig jaar heb ik onze (team VDHB) ervaringen beschreven op post 17 tijdens de GP van België 2004:
Quote:
Een dagje marshal zijn op een circuit tijdens een F1-weekend duurt iets langer dan 8 uur, dagen van 12 uur zijn geen uitzondering. Nu weet ik niet of de organisatie de marshals als mensen ziet maar een dergelijke lange periode zonder sanitaire faciliteiten kan simpelweg niet. De lengte van een endeldarm is nu eenmaal beperkt, of mogen het circuit van Spa-Francorchamps zien als het grootste openbare toilet van België?
|
Zojuist vliegt Montoya eraf ter hoogte van post 17..........en wat ziet mijn kritische oog? Jawel, een mobiel toilet!!  Hebben de brieven van Pompierke en ondergetekende dan toch nut gehad?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|