View Single Post
Old 13-09-2005, 08:02
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

In aanbouw: triootje van racers!

Hey,

Omdat Ik dit weekend aan 3 auto's te gelijk ben begonnen en omdat ik toch niet zoveel detail (bv motordelen) te tonen heb... maar ik toch eens het verloop van de bouw van mijn 1/24 slotcars wil tonen, heb ik deze "Triootjes-thread" gestart.

Heb gaat hier dus over een Fujimi Mercedes 190 Group A (Roland Asch), een
Marlboro Bmw 635 CSI Group A, (H.J. Stuck). Dit is een wagen op basis van de Tamiya Originalteile 635 die ik al heb, maar met MSM decal set van Marlboro voor de 635. Alhoewel ik absoluut geen proffesionele modelbouwer ben, ben ik deze wagen aan het maken voor een mede-slotracer z'n verjaardag... hij krijgt dan de gebouwde kit met de rolling chassis bij. Zo kunnen we de jongen ook bij 1/24 racen betrekken en hij is zot van mijn "Zes" en van Marlboro sponsoring. Ik hoop dat hij echt goed lukt! En last but not least (zeker niet als 911-addict) 911 2.7 RS van 1973.

De eerste foto's:
De 190 EVO I:

De 635:

911 2.7 RS:

Ik ben slechts sinds april aan het "modelbouwen" en ik moet zeggen dat dit voorlopig m'n beste spuit-werk is tot nu toe... Deze drie zijn body 7,8 en 9 die ik zelf spuit! Ik was blijkbaar echt in goeie doen dit weekend... de laklaag is echt super gelukt... Ik moet wel toegeven dat ik schrik heb om alles nu te verklooien met de tweede kleur op de eerste twee auto's te zetten. Ik heb smalle en brede Tamiya afplaktape gekocht. Ik hoop dat ik da tape mooi over de reliefverschillen van de body kan leggen. Gelukkig zijn het wel rechte lijnen! Gelukkig heeft Sennake me al duidelijk uitgelegd hoe hij juist de body en de lijnen afplakt! Ik hoop gewoon dat het goed gaat...

Dit is ook m'n eerste ervaring met Fujimi en ik moet zeggen... qua afwerking van de kit is Fujimi toch een stuk minder dan Tamiya! Hebben jullie ook die ervaring?

Ik hou jullie op de hoogte!

G.