View Single Post
Old 15-09-2005, 09:34
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Bij mij is het inderdaad ook het geval dat ze paars zien!

Ik heb gisterenavond wat verder geknutseld aan de auto's... kleine deeltjes geverd, dashboardjes in elkaar gestoken, de lexan interieurtjes op maat gesneden, de resin piloten in de zetels geschilderd en decals van de tellers gekleefd. Bij dat laatste had ik nogal moeite met de decals van de 190. Ofwel laten ze zich niet meer zo makkelijk behandelen door de ouderdom van de doos... ofwel is Fujimi hierin ook een beetje minder dan de rest van de decal-fabrikanten. Voor te testen heb ik dan de zonneband op de 190 voorruit gelegd en dat ging wel redelijk vlot. Toen ik deze morgen ging kijken naar het gedroogde resultaat, was ik wel tevreden van de decals. Wat denken jullie van Fujimi decals?

Ik heb er over getwijfeld van de 190 dan in andere livery te steken... maar ten eerste vind ik niets echt naar mijn goesting dat voor de wagen zelf gemaakt is en ik vind ook niet de geschikte decals om er een mooie andere versie van te maken... toch niet voor een EVO I... Ten tweede omdat ik de wagen dan niet in het tweede kleur moet spuiten... k'moet toegeven dat ik toch wat schrik heb voor het afplakken en om die laag te spuiten...

G.