View Single Post
Old 18-09-2005, 18:21
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

ik vond de race echt super...
echt een van de beste races tot nu toe.. (vind ik toch)
eerst en vooral de super start van de opel rijders meteen op 1 en 2, ook ekstrom maakte een goede start.. en dan de opels die nu eens met 2 vooraan leide,het waren weer 20 mooie ronden dat ik een opel rijder op plaats 1 en 2 (op het laatste zelfs op plaats 3) kon zien staan !!
dan wel een redelijk wazige strategie van opel.. en dan nog op alle 3 wagens ook !! maar toch het eind resultaat was toch mooi !!

dan een deel crashes.. eerst en vooral die van Fassler na de spin van Capello als ik goed zit.. ik begreep niet waarom hij rechtdoor bleef gaan.. in de plaats van met de bocht mee langs het gras te rijden.. dan de crash tussen Abt en Mika.. ook een redelijk rare..
en dan nog die van Alesi en HHf .. Alesi was iets te optimistisch volgens mij.. met een spin van HHF tot gevolg.. ik ben (voor de punten) toch blij dat ze Alesi een drive trough hebbe gegeven.. zo kon HHF toch nog 2 punten pakken, HHF staat ondertussen 6de in het kampioenschap met 3punten achter op Alesi en 5 punten op Mika.. dus met nog 2 goede races voor HHF kan er wel nog eens een mooi eind resultaat zijn voor hem !! ik moet er wel bij zeggen dat hij op de voet gevolgd word door Abt,Schneider en Green !!!

dan nog een laatste punt... sins wanneer krijg je geen drive trough meer als je over de witte lijn rijdt ???? (maar toch ik hoop niet dat ze Paffett nu nog gaan straffen anders is meschien de spanning in het kampioenschap er af... )

ik kijk in iedergeval uit naar istanbul !! waar er te hope weer een even spannende strijd is tussen ekstrom en ekstrom !!
Reply With Quote