Quote:
Originally Posted by fordje
(Je moet soms ook eens gaan gluren wat de buren te vertellen hebben 
|
Heb ik zojuist gedaan

Zou toch graag willen weten waarom Sylvie Delcour (zowat het boegbeeld van die site) in een ex-cup Alfa 147 van start ging i.p.v. op een Porsche 997 van Citibank. Helaas niets kunnen terug vinden
Wat betreft BTCS anno 2006, een aangename verrassing. Lekker vol veld, veel diversiteit. Toen ik het veld voorbij zag komen voor de eerste keer moest ik meteen terug denken aan de TC van enkele jaren geleden. Dat was toen ook een leuke en goede serie.............qua nivo vergelijkbaar met de TC van enkele jaren terug. De ouwe snuif wagens zijn verdwenen uit het BTCS, het ziet er allemaal netjes uit. Als we die volgend jaar terugzien met Belcar ben ik tevreden
Wel een minpuntje aan deze serie. Namelijk, het binnenbrengen van gestrande deelnemers in de eerste wedstrijdhelft. Dat is leuk voor Funcups en 2CV's maar niet voor een serie die een nationale allure nastreeft
Pluspunt: De normtijden. Als ik het goed begrepen heb mogen ze maximaal een 1.38 rijden op Zolder. Een Silhouette of een Porsche moet je dan knijpen echter een Clio kun je voor zo'n tijd optimaal (indien het ooit mogelijk is ) prepareren en ontwikkelen. Voor de Silhouette/Porsches ben je dan bezig met kostenbesparing terwijl zo'n Clio alle budget nodig heeft wat er te vinden is

Wellicht een normtijd per klasse?
De Trucks zijn zoals altijd puur amusement om te kijken, blijft wat hebben die zware kisten op de baan. Gelukkig geen Super Race Trucks meer...........maar de Trucks ansich blijven leuk. Ondanks dat het nog maar een schim was van enkele jaren geleden. Met alle dank aan Bernie E.