Ik ook wel
't Was weer ff geleden dat ik een DTM-race gezien had, maar deze was echt wel de moeite. Vooral Ekstrom heeft subliem gereden vond ik. Wist de snellere Paffett mooi af te houden! Dat overschrijden vd lijn, ik snap het toch niet dat hij zoiets nog doet, na al die foutjes dit jaar al.
Die nieuwe bocht in't circuit vond ik nu precies toch niet direct een verbetering tov het 'oude' circuit. Al was het wel een heel moeilijke bocht precies met dat knikje telkens bij het verlaten vd oval. Wel mooi om te zien hoe er zeker in die bocht verschillende lijnen genomen werden. Maar denk dat de oude combinatie toch iets beter was met het oog op inhaalacties.
Wel interessant vond ik hoe Eksrtom zijn lijn door de race hier wat aanpastte naarmate de race volgde. In de binnekant lag daar nog zo'n stukje groen geschilderd asfalt. In het begin was het dacht ik enkel Paffett die dat ook gebruikte om wat minder mteres af te leggen. Maar vanaf dat Paffett echt wel tegen het achterste van Ekstrom plakte, kon Ekstrom niet anders dan dat stukje ook te gebruiken
En toch ook wel opvallend hoe snel Paffett in't begin toch weer voorbij Hakkinen en Green ging

Voor de rest was iedereen wel zeer sportief in het voorbijlaten van beide leiders zodat we een knap gevecht kregen de hele race lang, met in mijn ogen de correcte winnaar