View Single Post
Old 26-09-2005, 08:18
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Dit weekend wat voortgeknutseld en geschilderd... Zo heb ik voor de eerste maal de rubbers van de ruitjes mooi zwart geschilderd! De zijruitjes afgeplakt langs de randjes en de voor- en achterruiten afgeplakt en met het hobby-mes langs de randen gesneden... Ik weet niet of het de way to go is... maar het ging toch bij mij... enkel... ik had de decals gedaan voor ik de ruiten afgeplakt had... en op twee decals was er afplaktape gekomen... en bij het verwijderen van de tape werd ik gewoon gek... de decals kwamen mee...

Weer een les geleerd dus... niet decallen voor dat ik de ruitjes afplak... het leek me ook onlogisch om het in die volgorde te doen... maar ik sta weer onder tijdsdruk... en het paste zo beter in m'n "droogschema"...

De andere decals dan maar ook met de afplaktape verwijderd, het was een Pirelli decal boven de achterwielkas en een nummer "1" op de linker deur... Ik heb de "1's" dan maar veranderd door de 2's die in de kit zaten... en de Pirelli's zijn nu BBS geworden...

De "zes" ziet er momenteel zo uit... hij staat hier op een voorlopig onaangepast chassis... met de spoorbreedte afgesteld voor een C5R Corvette, maar zo had ik al een idee hoe de auto er op wielen zou uitzien:

De nummer 2, met de voor en achterruitrubbers geverfd:

Ik vind de auto in't echt eigenlijk mooier dan op deze foto's! Zoals je weet dient de 6 als verjaardagscadeau... maar ik wil hem eigenlijk niet meer wegdoen... Hij staat zo mooi naast m'n Originalteile... maar ja...

Vanavond vernissen en dan rustig laten drogen... tis m'n vrouw haar verjaardag... dus verder zal er niets meer gebeuren aan de auto... maar ik denk wel dat ik er ga graken tegen zondag...

Geef gerust jullie mening!

Gunther

Last edited by MFahrer; 26-09-2005 at 08:22.
Reply With Quote