View Single Post
Old 26-09-2005, 22:28
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by McLarenboy
@Pedro: omdat de McLaren de snellere wagen was betekent niet dat ik daarom Kimi bestempel als een veel betere piloot. Hij heeft gewoon meerdere keren getoond dat hij zich een weg naar het podium kan vechten. Zorgt voor spectaculare momenten bij tijd en bewijst dat hij nogal wat vaardigheden heeft. Nu dat Alonso kiest voor de zekerheid is zijn keuze maar dat doet mij twijfelen over zijn capaciteiten om zich door het veld te worstelen.
Veel door het veld worstelen moet hij niet hé, zijn Renault was gewoon te stevig, in tegenstelling tot de Mclaren. Door zijn sterke seizoensstart, waar hij zich wel bewees, heeft hij nergens de nood gehad om zich op een bepaalde manier in de kijker te rijden. Hij kon om het zo te stellen rustig rondtoeren, doordat Mclaren de ene steek na de andere liet vallen.

Kimi is van de twee waarschijnlijk wel de spectaculairste piloot, maar mi ben je daardoor zeker geen beter piloot. Sato is ook spectaculair, maar voor mij is het zeker geen topper.
Ik denk dat Kimi nog wel een (of meerdere) titel(s) zal halen, maar niet zoveel als Alonso. Raikkonen heeft constant veel van zijn wagen gevergd, door constant op de limiet te gaan. Alonso neemt de kerbs bvb. minder hard dan Raikkonen en wetende dat de Mclaren de zwakste was, was dit van Raikkonen zeker niet de beste handelwijze. De laatste races is hij gelukkig bijgedraaid. Alonso rijdt berekend en dat maakte op bepaalde ogenblikken wel een verschil.
Reply With Quote