View Single Post
Old 07-10-2005, 09:39
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by kristofgtv6
Toyota? Hier wat leuke rallysnuisterijtjes (bij domino): voor die oudere celica ('74, 75...) zijn er twee transkits beschikbaar van Studio 27 en Narton, voor het model eind jaren '70 heeft studio 27 er ook ene (Therier), ben ik toevallig aan bezig. Dan is er nog een tk voor de Levin (colt-decoratie) en de kit van de celica 's 4WD van snijers en sainz (Narton). Voor de recentere modellen zijn er 10tallen versies mogelijk. Zo zijn je winteravonden nu al gevuld!

Ja ik denk het ook... Herfst en winter en lente ook... Maar ik wil het vooral op rally-modellen houden. Geen straatversies, F1 of crosswagens... Voorlopig toch niet. Want mijn budget is niet zooooo groot. Ik volg immers ook nog steeds alle wedstrijden van Club Brugge. En daar gaat ook heel wat tijd, energie en geld in...

Bovendien heb ik onlangs heel wat oude modellen aangeschaft zoals een audi quattro, een peugeot 205, een mini cooper en een alpine... De Toyota-reeks moet dus effe geduld hebben. Hoewel er ook nog drie celica's en een corolla op het programma staan. Binnenkort meer hierover...
Reply With Quote