View Single Post
Old 08-10-2005, 13:32
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

De regenbanden zijn exact de juiste voor de GP van Monaco. Toen de kit arriveerde waren er reeds regenbanden in voorzien, maar klaarblijkelijk de verkeerde want enkele dagen later zat er een brief in de bus van Model Factory Hiro om hun excuses aan te bieden voor de foute levering van de banden en er zat een zakje bij met deze banden. Dat noem ik nu eens service zie! En ik hoe er een extra setje 1/20 regenbanden aan over.

De grootste zak was die met de metalen onderdelen. Ik heb ze in een plastic doos gestoken om ze beter te beschermen. Ik heb er maar een paar uitgehaald voor de foto, om een idee te geven. Je zal ze ongetwijfeld allemaal de revue zien passeren op het moment dat ik eraan bezig ben.

Er was ook nog een kleiner zakje met metalen onderdelen. In het begin begreep ik niet goed waarom dit apart ingepakt was, maar toen zag ik het : hier zitten de onderdelen in die deze kit tot de Monaco kit maken, omdat de spoilers die erin zitten alleen in Monaco gebruikt werden.

Ik had me wel verwacht aan wat foto-etch onderdelen, maar dit was toch wel een verrassing! Alhoewel ook hier niet alle onderdelen gebruikt moeten worden wegens de hierboven aangehaalde reden, is het toch een weelde aan foto-etch!

In dit zakje vinden we aluminium gedraaide onderdelen zoals assen, uitlaten, enz...

Een ander zakje bevat materiaal om de gordels te vervaardigen, windscherm materiaal, elektrische draad, en veren en schroefjes.

Last but not least, de decal sheets. Ze zijn niet zo goed zichtbaar omdat ik de beschermfolie nog niet wil verwijderen. Ze zien er in elk geval goed uit en zelfs de carbon decals zitten er bij. Ik ben onder de indruk!

Dat was het voorlopig. Van zodra ik wat gevorderd ben zal ik weer foto's laten zien.

Tot bouws!

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote