View Single Post
Old 13-10-2005, 21:54
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Zo ziet het "grove" werk eruit :

Nadat ik de opening rechtgevijld heb en vlak geschuurd, er zorg voor dragend dat er nog steeds een lipje overblijft om het foto-ets deel tegen te bevestigen, ziet het geheel er zo uit :

En met het foto-ets deel op zijn plaats kan je nu dwars door de koelribben kijken (alhoewel het op de foto misschien niet zo goed zichtbaar is). Ik vind dat belangrijk omdat er aan de binnenzijde ook een boel details zullen te zien zijn.

Dezelfde operatie wordt natuurlijk uitgevoerd aan de linkerzijde. Nadat ook die horde genomen is, bekijken we achterzijde eens. Het is duidelijk dat de metalen side-pods veel te dik zijn en bovendien is de linkse side-pod een beetje te smal, zodat ook hier een opening te zien is.

Dus lijmen we weer maar eens een stukje plasticard, zowel op de side-pod als op de linkerkant van de monocoque :

En nadat we al die stukjes op maat gesneden en vlakgeschuurd hebben, worden alle onderdelen grondig ontvet en gepoetst. Daarna wordt alles weer gedryfit. Dit ziet er al heel wat beter uit. Voor vandaag is het genoeg geweest...

Hier zie je iets beter dat je nu door de koelsleuven heen kan kijken denk ik...

Op deze foto zie je de extra aangebrachte stukjes plasticard en ook de afgevijlde dikte van de achterzijde, die heel wat realistischer is.

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 30-09-2010 at 18:52.
Reply With Quote