Hey... ik ben hier weer met wat updates...
Ik dacht wel dat jullie dit ook es wouden zien, de zeer buigbare lexanstrip die ik heb gebruikt om de freesmachine langs te zetten, met om de twee cm een gaatje om een nagel in te slaan, om het geheel stevig vast te zetten:
Gaatjes gemaakt door de lexan strip allemaal met polifilla gevuld:
Vandaag half dagje verlof genomen... gans de baan opgeschuurd om alle opgevulde gaatjes weer mooi af te schuren en de baan te schilderen. Ik heb grijze grondverf gebruikt om dat grondverf matter is en stevig pakt op het hout. Eerste laag:
Je ziet hier duidelijk in de "Bruneau" dat de eerste laag niet genoeg dekt. De stiftlijnen van de zijkant van het circuit komen er nog vaag door:
De S'ses in de eerste laag, je ziet nu op foto duidelijker de lijnen die de auto's gaan volgen:
De tweede laag ligt erop... alles is mooi egaal gedekt... laat het nu maar drogen!
Voila... we gaan dit weekend naar de zee, een beetje zeelucht opsnuiven, en ik laat dit voorlopig mooi voor wat het is...
Dinsdag trek ik opnieuw de randen van het circuit en probeer ik op de eerste plaat de kopertape te leggen!
Groeten!
Gunther