View Single Post
Old 18-10-2005, 22:41
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Nieuwe update.

Nadat ik het motorblok achtereenvolgens in grondverf en zilver gespoten heb, en de versnellingsbak in grondverf en halfmatzwart, test ik of de delen nog ineen passen. Let ook op de 2 bouten die ik verhoogd heb om er de steuntjes van het hittescherm aan te bevestigen (zie referentiefoto hiervoor) en het afdekplaatje dat dient om de elektrische koppelingen te beschermen.

Dat ziet er goed uit. Dan proberen we maar eens of het geheel nog in het chassis past.

Ook dat schijnt te lukken. Dan passen we de uitlaat eens :

Ziet er ook in orde uit. De linkse intercool-radiator wordt gepast, alsook de koelslang.

Dat begint zowaar leuk uit te zien. Dan passen we de turbo-uitlaat die tussen de achterste ophanging door moet steken.

Past precies. Alles gaat goed. Nu dat andere deel (is dit de intercooler? Ik heb er geen idee van).

Ja hoor, ook dat schijnt te passen. Nu testen we of mijn zelf gefabriceerde hittescherm op iets trekt. Ik heb het vervaardigd door een dunne aluminium plaat op een metalen zeef in vorm te kloppen met een hamer.

Verdorie, dat ziet er zowaar nog realistisch uit ook! Al zeg ik het zelf.En nu nog het laatste deel : de body...

!!!! Zeg dat het niet waar is eh! Het past NIET! De beide achterflanken van de body zijn te dik en duwen tegen de uitstekende motoronderdelen zodat de body te hoog zit en niet wil passen over de koelslang van de linkse intercool-radiator. Wat nu aangevangen? Dan maar de 2 flanken superdun wegschuren en tevens de armen van de uitstekende motoronderdelen (vooral rechts) inkorten. Op hoop van zege passen we de body opnieuw : hopelijk past hij nu, want meer materiaal durf ik echt niet meer wegschuren...

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 30-09-2010 at 18:58.
Reply With Quote