View Single Post
Old 23-10-2005, 23:36
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !

Britcar was een tegenvaller. Op zich wel leuke wagens, maar veel te weinig deelnemers om 2 uur naar te kijken. Als ze volgend jaar zouden terugkomen, dan graag met meer deelnemers. In het programmaboekje stond trouwens dat de Ferrari die zowel in Belcar als in Britcar zou meerijden geen enkel probleem zou hebben met dit dubbel programma. Na de Belcar is de wagen binnen gesleept en ik heb hem niet meer terug gezien in de Britcar...
De Mini Challenge was ook interessant om te zien. Hier en daar wat sportief cupracen, enkele spiegeltjes werden geraakt. Romein nr 10 mag bij mij thuis eens het gras komen afrijden, insturen Jacky Ickx stond geen sprietje gras meer
De Legends waren ook weer spectaculair, zowel de originele piloten als de celebrities. Vele blokkerende wielen en uitstapjes naast de baan gezien. Bij de celebrities werd duidelijk het kaf van het koren gescheiden, een dikke wagen in de Belcar of elders hebben, maar niet kunnen meerijden met andere toppers in een Legend.
Ook de startgrid van de Legends Celebrities mocht er wezen, met finalistes Miss België. Deze foto wilde ik jullie toch niet onthouden
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0182.jpg
Views:	83
Size:	109.5 KB
ID:	224