Nadat ik van een collega modelbouwer nog wat extra referentiefoto's gekregen had, kwam ik tot de vaststelling dat de dubbele achterspoiler in werkelijkheid uit 2 afzonderlijke delen bestaat, waarbij de gaten waar de ophanging door steekt, open zijn onderaan. Dat vergemakkelijkt het installeren van de achterspoiler(s) aanzienlijk, en dat betekent dat ik dit op 1/20 eveneens kan (en zelfs zou moeten) doen!
Nadat ik dus de wings aan de wing-endplates bevestigd had met de dwarse pinnetjes (zie foto) heb ik de dubbele achterspoiler doorgezaagd en de gaten onderaan opengemaakt. Enkel het gat voor de aandrijfas heb ik dicht gelaten omdat ik bang ben dat de wing-endplates anders te slap worden onderaan en ik ze niet meer aan de bodem ga kunnen bevestigen. Bovendien kan ik de aandrijfassen nog altijd aanbrengen nadat de wing-endplates op hun plaats zitten, door ze dwars door het gat van de remklauwen te schuiven. Dat compromis heb ik dus gemaakt.
Nu kan ik eindelijk aan het spuitwerk van de carosserie-onderdelen beginnen!