View Single Post
Old 25-10-2005, 21:55
206WRC-ke's Avatar
206WRC-ke 206WRC-ke is offline
De Paddock Regular

In aanbouw: Mitsubishi Lancer Evo V - Tamiya 1/24

Hallo menskens

Lang geleden hé dat je mij hier nog eens zag (of liever las )

Modelbouw zal iets voor de wintermaanden te vullen worden denk ik. Deze zomer had ik niet echt de tijd hiervoor. Nu het vroeg donker is en ik nog steeds zin heb om modellekes te bouwen, heb ik me weer es een doos opengedaan.

De Ford Focus WRC01 die ik "vorig seizoen" begonnen was, maar nog niet heb afgewerkt heb ik gelaten voor wat die is (doe ik later wel es verder).

Ik had hier nog een Mitsubishi Lancer Evo 5 van Tamiya in 1/24 liggen en ben begonnen aan die. Zo ene als op bovenstaande foto dus. Momenteel staat alles nog in z'n jonge schoentjes, wat schilderen hier en daar en stilaan wat beginnen plakken. Ik moet er terug nog wat inkomen denk ik, want secuur schilderen en zo lukt nog nie al te best vind ik.... Ge ga da wel zien op foto's die ik later wel es post.

Ik had wel nog een vraagje...
Vorig jaar heb ik de rode Peugeot 206 WRC gemaakt. Nu is er aan die Lancer terug een klein beetje rood, en kheb hier nog rood staan van m'n Peugeot. De Lancer moet MS-3 verf hebben, terwijl de Peugeot TS verf had of zo. Nu is mijn vraag, voor dat kleine beetje rood dat ik maar nodig heb voor de Lancer, zou ik dat overschotje van de Peugeot kunnen gebruiken? Is er veel verschil tss die MS-3 verf en het rood van de Peugeot? Zal dat hard opvallen? Ik vind het niet echt de moeite om een nieuwe bus te kopen voor zo'n strookje van 6 cm en de bumpers, dat hier daarna dan toch maar staat te staan...... Dont know.....

Good to be back