Misschien een beetje
De jeugd is niet echt meer te vinden om als BK (baankommissaris - wordt steeds zo afgekort in de brieven die wij ontvangen, dus daarom dat wij bk's het zo ook schrijven

)te fungeren.
Het eerste wat de jeugd vraagt is : wat is eraan verdiend, en als we eerlijk zijn, 10 euro voor een ganse dag is weinig wetende dat zij in het weekend meer kunnen verdienen ergens anders.
Dus ik kan ze wel ergens begrijpen en zo zotten als wij, de oude garde (pompierke, old Guy enz...) die zijn er niet meer zoveel te vinden.
Natuurlijk de echte autosportfanaat zal dit niet als reden nemen, de echte komt voor de autosport en alles errond.
Nu aan mij zal het niet liggen, bij mij zijn ze steeds welkom, wat ze moeten meebrengen op de eerste plaats is hun goed humeur want plezier maken staat bij mij bovenaan

, doch steeds met in het achterhoofd dat autosport gevaarlijk is en wij eerst aan onze veiligheid moeten denken!!
En zouden er mensen zijn die geintresseerd zijn om als bk te willen beginnen, mag je mij steeds een pm sturen.
Ik kom nog steeds met veel plezier naar Zolder om met mijn mensen een weekend te genieten van leuke autosport

en om eens goed te lachen.