View Single Post
Old 28-10-2005, 12:10
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Volgende update alweer.

Terwijl de body-onderdelen aan het drogen zijn, kan ik eens werk maken van het detailleren van de motor. Na een grondige studie van de referentiefoto's kon ik de nodige kabels en kabelverbindingen voorbereiden. Sommige delen zijn scratchbuilt, sommige delen bestaan uit Sakatsu boutjes. Veel fantasie kan hier ook wel helpen. In elk geval geldt hier altijd de regel : if it looks right, it is right.

Het is ook zaak om niet te overdrijven. Op de referentiefoto's is links en rechts nog wel een kabeltje te ontwaren dat ik niet in model verkleind heb, maar je moet dan ook oppassen om je model niet te overladen. Als het er "busy" uitziet moet je kunnen stoppen. Ga je dan nóg verder, zit je in de categorie "overladen". Dat is dus een beetje zoeken naar een ideaal compromis, maar als je het model af en toe op een afstandje van je af houdt, kan je dat "ideale" moment toch wel vrij goed inschatten.

Dit heb ik er in elk geval van gemaakt (ik moet hier en daar nog wel wat retoucheren met verf omdat het vastpakken van zo'n model altijd tot gevolg heeft dat de verf een beetje "lost", ook al is ze droog) :

Tot de volgende!

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 30-09-2010 at 19:09.
Reply With Quote