View Single Post
Old 30-10-2005, 15:12
Infinity_MC's Avatar
Infinity_MC Infinity_MC is offline
De Paddock Rookie

Merciekes voor de commentaren en opmerkingen allemaal ,

Dat de foto's niet echt realisisch zijn weet ik natuurlijk ook wel maar als van de eerste keer de foto's perfect zouden zijn zou de lol er ook vlug van af zijn. Uit mijn ervaringen uit de eerste poging en jullie opmerkingen kan ik nu volgende keer dingen aanpassen en zo proberen een betere foto te maken.
Van het feit dat die Peugeot in asfaltafstelling was ik mij ook bewust maar ik had hem gekozen omdat het enige model is met piloot en copiloot, vandaar.

Quote:
Originally Posted by Huudo
Los van dat feit is de 206 basic gebouwd...
Huudo, ik probeer in elke modelwagen zoveel mogelijk tijd en energie te steken. Ik heb nog niet zoveel modellen gebouwden ik leer nog elke keer bij van mijn fouten ... zoals die antennes (maar ik zie op je site dat er op die subaru van u hetzelfe type antennes staan dus je hebt ze dan toch ook ooit gebruikt gehad) Ik heb hier op het forum ook al veel van de 'do's en don't' van de modelbouw bijgeleerd, waarvoor allemaal dank
Een foto van 2 rallywagens in actie dicht bij elkaar zijn uitzonderlijk maar niet onbestaande, want ik herinner mij nog van vorig seizoen dat er een rally was waar Solberg kilometers achter de bumper van de Peugeot 307 van Gronholm heeft gekleefd omdat deze een technisch defect had en niet kon of weigerde aan de kant te gaan.

Zo, nu heb ik in de donkere wintermaanden toch weer iets om mij mee bezig te houden . En ik zal jullie zeker op de hoogte houden van volgende fotosessies.

To be continued,
Infinity_MC

Last edited by Infinity_MC; 31-10-2005 at 07:44.
Reply With Quote