Update:
we hebben kabelgeleiders gemaakt. Die bevinden zich aan de rechterzijde van het raam.
Daarnaast hebben we ook gewerkt aan het deel dat zich net vóór de zgn "firewall" bevindt. Dat is een assymetrische constructie die zich rond de transmissie buigt, en een brug vormt naar de achterkant van het motorkompartiment.
Vanaf de top van deze brug vertrekken 2 stangen naar de beide zijden van het raam. Die stangen zijn met bouten aan de brug en het raam bevestigd.
Ik heb getracht dit te simuleren. Daarom heb ik het volgende gedaan: eerst de nodige bevestigingsplaten gemaakt aan de brug en het raam:
Daarna heb ik de 2 stangen gemaakt. Aan de kant waar ze aan de brug worden bevestigd is een verdikking aangebracht. Een soort van mof die over de buis werd gelast. Aan die mof zit dan een bevestigingsring.
Aan de andere kant van de stang is enkel een vernauwing met een gat voor de bout.
Wanneer alles gemonteerd is, ziet het er zo uit (hier nog met provisoire stukjes tindraad):
Alleen moet ik nu nog zien uit te vissen hoe ik iets fabriceer dat op een bout lijkt. Suggesties iemand?