View Single Post
Old 02-11-2005, 11:07
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Infinity_MC
Huudo, uw strenge commentaren worden geapprecieerd hoor
Tis door zo een kritische opmerkingen dat ik des te gemotiveerder ben om het volgende keer beter te doen ... you'll see

Greetings,
InfinityMC

Natuurlijk worden uw "strenge" commentaren geapprecieerd. En zoals je zelf zegt, het kan alleen maar beter uitkomen als je hier iets plaatst. Daarom doen we het toch? En wie niet tegen kritiek kan... tjah... Trouwens wat is "streng" tegenwoordig he. Ik ben ook den strengsten op school maar ook de rechtvaardigsten en één van de populairste leerkrachten... ( voor mezelf...) Dus Huudo...

Trouwens, ik heb zelf al heel wat bijgeleerd door hier nu en dan wat te plaatsen. Oa van de antennes van mijn Focus en Peugeot alsook de raamrubbers van mijn Lancia. En zo zie je soms iets dankzij de ogen van een ander. Aan familie moet ik het niet vragen, der is geen enkele kenner bij. Enkel mijn neef heeft interesse. Maar die bouwde ooit twee auto's zonder ook maar één likje verf... En een achterneef van me is nog in het beginstadion van bouwen... Terwijl mijn zoontje echt veel interesse heeft en vaak komt kijken met ooooo en aaaaa en zuk ne schooooon... Maja da kereltje wordt volgende maand twee jaar...

Enne Huudo, mijn tegenkritiek was vooral omdat ik vond dat ik ook eens iets nuttigs wist, niet om je te overtroeven of om te betweteren hoor.
Reply With Quote