Quote:
Originally Posted by Mark
Daarnaast is GM in zijn nopjes met de overwinning van SRT in de 24 uur van Zolder. Na het stilvallen van het DTM voor GM/Opel hebben ze daar nog wat teams over die weleens konden uitwaaien naar enkele sterke nationale kampioenschap. Aangezien België zowat Heimat is voor de Duitsers acht ik die kans ook aanwezig.
http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=11615
|
GM gaat ons weer de hele winter bezig houden met het spelletje:
"Door wie en waar gaan we de C6R terugzien? "
Zoals bekend hebben de teams Holzer en Phoenix na het stoppen van het DTM Opel programma nog niet veel omhanden voor 2006. Holzer heeft wel nog een F3 en Formule BMW lopen. Tja dan Phoenix........wat gaan we doen in 2006? Misschien met een C6R in het FIA GT? E.e.a. wordt besproken in de Autosport van 03-11-05.
*De eerste vraag: Hoeveel C6R's komen er beschikbaar voor 2006? 1? 2? Gaat Pratt & Miller er nog wat extra produceren?
*Wie is er allemaal in de running? Uiteraard GLPK Carsport, Phoenix en een nog onbekende 3de partij. Sterke troef van GLPK Carsport is de sterke relatie tussen Toine Hezemans en GM Topman Bob Lutz. Sterke troef van Phoenix is, gezien het gedwongen DTM-vertrek, dat ze naar alle waarschijnlijkheid een
Goed
Maker kunnen verwachten
*Indien er maar één C6R naar Europa komt en hij mocht terechtkomen bij Phoenix, wat dan met de C5R van GLPK Carsport. Deelnemen aan het FIA GT heeft mijn inziens weinig tot geen nut. Een C5R die sneller is dan een C6R is niet logisch. Mocht dat wel zo zijn dan zal GM daar wel iets tussen steken
Heerlijk, zo'n Autosport artikel dat meer vragen oproept dan dat er beantwoordt worden