View Single Post
Old 07-11-2005, 18:18
Hoppa's Avatar
Hoppa Hoppa is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Ook juist!! dit had ik moeten weten. Zal dan eens moeten uitzoeken hoe het zit als wij 3de worden en zij 4de op gebied van aantal overwinningen. Deze hebben we beiden niet gehad, dan zullen de 2de plaatsen gaan tellen, dan de 3de waarschijnlijk, enz...
Wij hebben ook al eens zitten tellen. Om te beginnen is het verschil volgens de standen die ik al gezien heb heb 4 punten( maar dat maakt niet zoveel uit vermits er dubbele punten zijn). Wanneer wij telkens juist achter julie zijn eindigen we met gelijke punten maar zijn wij 2de dankzij de 2 2de plaatsen in de eerste twee wedstrijden vermits jullie aan maximum 1 2de plaats kunnen komen(nu zaterdag).

Waar je zeker gelijk in hebt is in het feit dat er een grote bedreiging uitgaat van Vandecasteele: bvb: Vandecasteele is na 3,6 en 10 uur telkens 2de na de Golf(gemakshalve laten we die nu even winnen) en jullie zijn 3de en wij 4de na 3 en 6 uur maar we kloppen jullie net op de meet en worden 3de en jullie 4de; dan eindigen jullie samen met Vandecasteele met 90 punten en word Vandecasteele 3de in het kampioenschap dankzij de 4 2de plaatsen die hij dan heeft.

Ik zou zeggen: niet te veel rekenen maar gewoon ervoor gaan. Doen wij ook.
Veel succes trouwens.