Hé Nismo, prachtig hoor! Ga ik zeker gebruiken als ik aan die Nissan 280 werk. Ik weet wel dat het niet een "echte" rally-auto is, maar als je gewoon eens gaat "googelen" met "Rally Historic" dan vind je automatisch heel wat vreemde combinaties waarmee men gaat racen.
Dus het zal een origineel stukkie zijn (zoals ze op het brouwersforum in Holland zouden zeggen...) Er komen wel posts hierzo...
-----------------------------------------
ON TOPIC NU:
De Corvette is zo goed als af. Ben druk aan het decallen en sollen. Foto's komen morgen (woensdagnamiddag wet je wel...

)
Enkele bevindingen:
Uiteindelijk prachtige kit geworden met weinig moeilijkheden maar met veel mogelijkheden om te improviseren zoals in kleurdetails en zo.
De pasvorm bleek op het einde serieus tegen te vallen. De body paste niet goed op het chassis (zie foto's morgen) waardoor de wagen niet echt op de grond "kleeft" en niet helemaal natuurlijk staat... Ik heb dit een beetje verholpen door stukjes rolkooi weg te nemen, maar het is nog niet goed genoeg. Jammer dus...
Positief aan de body is dan weer dat de voegen diep genoeg zijn. Uitvijlen was dus niet nodig ondanks een viertal spuitlagen (kunnen er ook 5 zijn)
Negatief zijn de foutjes in het bouwplan. Foute verfindicatie (zie eerdere post) en ook een tweetal foutjes bij de decals (fout nummer + een decal te kort)
Besluit: toch wel aan te raden zou ik zeggen... En een beetje ervaren bouwer (meer dan ik dus) slaagt er wel in dat chassis en de body te doen passen. Als iemand hierrond tips heeft hoe ik het kan aanpassen??? Alles is welkom. Zoals ik zei: zie foto's morgen...
Op naar een volgend project...