Quote:
Originally Posted by Huudo
In verband met de gesprekken in de andere threads aangaande de endurance slotrace die georganiseerd wordt door MFahrer even deze oproep.
Er werd immers het idee geopperd om ergens in Februari echt te gaan racen en er zou de mogelijkheid geboden worden aan een aantal modelbouwpaddockers om eens te proeven van slotracing op 1/24ste met zelf gebouwde wagens. Omdat de modelbouwers geen kaas gegeten hebben van slotrace conversies zou MFahrer eens naar een modelbouwavond komen om het een en ander eens uit de doeken te doen, zodanig dat we 'ready to race' zijn in februari.
Helaas keek hij niet op de plekkalender hier on-line en kon hij dus afgelopen vergadering niet komen. Daarom heb ik aan Andy gevraagd om eens te kijken welke vrijdagavond er dit jaar nog vrij was/is om een extra meeting specifiek hiervoor bedoeld te organiseren. 16 december is nog vrij.
Dus mijn oproep:
- Bestaat er interesse om deze meeting op die dag te doen?
- Wie kan er allemaal bij zijn?
- Waar en Wanneer? Vrijdag 16 december 2005 om 20.00 in Themacafe Wheels te Zolder
Gelieve te bevestigen voor 26 november dus aanstaande zaterdag, opdat we definitief aan Andy kunnen laten weten of we komen of niet.
Thanks!
|
Ik kan, wil, moet, en zal komen