Prachtig werk Sennake !! Maar deze woorden hoor jij wel zo vaak dat.... Het altijd deugd doet toch???
Als jij ooit eens op een tentoonstelling sta, liefst in west-vl, dan kom ik zeker eens kijken !!
Trouwens nog dit: die collectie hoger op de pagina... Die staan toch een beetje volgens thema? Of heb ik dan fout gezien?? Enne zijn die allemaal van jouw hand gemaakt of staan er ook die-cast modellekes bij??
Hoe meer ik naar jouw collecties kijk, hoe erger de microbe hier bijt. Een huwelijksredder??? Maybe... Effe uitleggen...

Ik heb dus mijn handen vol aan de nieuwe modellekes en daarmee "verwaarloos" ik een beetje het vrouwke... Maar, dat vrouwke is zwanger en is dagelijks kotsmisselijk, dus geen zin in intieme dingen of veel aandacht... (pas op, ik doe wel mijn best om haar te soigneren he) De meeste mannen smijten het dan in één of andere hobby en de erge gevallen gaan op een ander

Dan krijg je soms een huwelijksprobleem en ... Miserie. Maar door die bouwmicrobe blijf ik lekker thuis en dichtbij het vrouwke, die niet klaagt en ik ook niet... Snappie een beetje??? Haha ja ik heb ook rare gedachtenkronkels...