View Single Post
Old 22-11-2005, 13:21
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Wow Wow Wow! (kwestie dat de kerstperiode eraan komt)...

Ik heb nu ook nooit gesproken over 6 chassis... wel over 2 (eventueel 3) chassis die je deelt met één of enkele andere paddockers! Dat is al één reden waarom ik dus duidelijk onderstreep om het redelijk beperkt te houden. De tweede reden is dat wij misschien al met 10 deelnemers aan de start komen, en het weer nog niet goed genoeg zal zijn om alles buiten te installeren, dus dat we allemaal nog in de garage moeten kunnen staan. Daarom zou ik dit evenementje gewoon doen met de mensen die ik "redelijk ken" (vast kliekje) van het modelbouwforum.

Een kleine situatieschets... Jij en sennake rijden in een team... Je beslist samen wie wat doet... bijvoorbeeld iemand de body... een andere het interieurtje... en een weekje (of twee) voor de race... zet ik de door jullie geprepareerde body op een chassis van mij, volledig aangepast aan de wagen die jullie meebrengen. Misschien doen we dat wel samen bij mij thuis zodanig dat je al eens kunt bollen met het geheel. Ik zorg ervoor dat alles perfect staat afgeregeld en door de technische controle kan.

De dag van de race rijden jullie als team met het geheel, en als alles is afgelopen nemen we de body van het chassis en jullie nemen die naar huis.

Wat wel eventueel kan... is dat je een as of zo kapot rijdt... dan zou ik dat uiteraard graag vergoed zien... maar dan zit je aan 5 of 6 euro... Zelf heb ik nog nooit iets kapot weten gaan aan zo een chassis... Enkel misschien een tandwiel achteraan, hetgeen ook maar 3 of 4 euro kost.

Ik zal voor alle duidelijkheid eens de uitnodiging met reglementen en zo posten, zodanig dat je tot in de puntjes weet wat er gepland is.

G.

Last edited by MFahrer; 22-11-2005 at 13:29.
Reply With Quote