View Single Post
Old 23-11-2005, 11:33
Jimbo's Avatar
Jimbo Jimbo is offline
De Paddock Rookie

Ik zou ook graag meegaan. Heb net m'n verlof geregeld gekregen.

Er zijn echter wel wat praktische probleempjes...

. Ik heb nog altijd mijn lidkaart niet, omdat ik Werner heb misgelopen op de laatste Modelbouwmeeting (verdomd griepke!). Die kan ik dus onmogelijk bijhebben ;
. De kans - hoewel vrij klein - bestaat dat mijn vader mee zal gaan. Hij zaagt er nu al lang genoeg over . In dit geval rijden we apart. Hierover zal ik zeker tegen vrijdag definitief uitsluitsel geven. Mijn vader is trouwens geen lid en zou dus de volle pot betalen;

Er even van uitgaande dat we apart zouden rijden, hoe wordt dat dan praktisch geregeld? Want uiteraard kunnen we dan niet bijleggen in Sevenum (we zouden over Maasmechelen - Heerlen - Aachen rijden). M.a.w., aan welke ingang gaan jullie binnen? We zouden daar dan gegarandeerd *voor* 10 uur staan te wachten, en dan kunnen we alsnog de inkom overhandigen.

Maar zoals gezegd, vrijdag zal ik laten weten of ik in Geel mee opstap, dan wel of we jullie in Essen vervoegen, als dat kan.

Jimbo.