View Single Post
Old 25-11-2005, 08:38
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Huudo
Niet dat ik de organisatoren wil opjagen, maar 't begint in mijn vingers te kriebelen.
... zei de mens die een paar posts geleden nog niet wou meerijden!

Ik wil wel al een klein tipje van de sluier lichten over de race, maar ik ben op dit moment vollop bezig met de organisatie van de race (technisch reglement, wedstrijd reglement, teams en uitnodigingen). Het enige dat ik voorlopig kan (en wil ) vertellen is dat het evenementje doorgaat na jullie Quiz, zodanig dat je je eerste volledig daarop kan concentreren (dit op aanraden van Sennake, ik wist uiteraard niet wat zo'n quiz allemaal inhield) en tussendoor toch wat aan je body kan werken. Ik denk eraan om het op een zaterdag of zondagnamiddag 18-19 februari te leggen. Ik denk dat iedereen (zowel bij de Paddockers als bij ons) genoeg tijd moet hebben om tegen dan zijn gewenste kit te vinden en te bouwen.

Ivm de klasse die we zouden rijden... Ik hoop dat je niet te teleurgesteld bent, maar ik heb voor Fia GT 2001-2005 (aangevuld met Belcar GTA's en GTB's en wat JGTC's uit dezelfde periode om de modelkeuze te vergroten) gekozen. Ten eerste omdat het voor rookies (no offence) makkelijker rijdt dan bv Group A, de wagens zijn veel breder en lager dan de group A's wat zich uiteraard vertaalt in veel neutraler gedrag op het circuit. En ten tweede omdat het mijn collega-slotters aanzet (verplicht) een FIA GT in elkaar te knutselen...

Ik heb een lijst van toegelaten wagens aangemaakt op basis van deelnemerslijsten van elke FIA GT race van 2001 tot en met 2005 en volgens mij zit daar heel weinig Mercedes-related materiaal tusssen. Maar volgens mij zul je op dit evenementje de smaak wel te pakken hebben om dit meer dan één keer te doen en zul je ongetwijfeld nog met een Mercedes aan de start kunnen komen.

Je kan dus al een beetje op zoek gaan naar een auto... maar vergeet niet dat je in team rijdt hé!

G.

Last edited by MFahrer; 25-11-2005 at 10:01.
Reply With Quote