Nog maar eens een nieuwe update :
Alle onderdelen van zowel de piloot als de cockpit werden tot in de puntjes geschilderd, geweatherd en ingebouwd, op de helm van Senna na. Die kreeg na het decallen al 2 vernislagen en staat nog te drogen. Waarschijnlijk komt er nog een 3e vernislaag overheen als toplaag. Daarna moet ook nog het gezicht en de rubberen beschermstrippen op de helm geschilderd worden, en moet het vizier nog gemonteerd worden. Senna zal dus nog een tijdje moeten verder rijden zonder hoofd.
Op zich is dat nu wel interessant, omdat je op die manier kan zien hoe het dashboard er uit ziet vanuit het standpunt Senna's ogen...
Ik moet er wel bijzeggen dat ik de foto's met opzet wat lichter gemaakt zijn dan de realiteit, om de details van het dashboard goed te kunnen zien. Nadeel hiervan is dat je bijna niet meer kan zien hoe de schaduwpartijen van de overall met een donkerdere tint geschilderd zijn en de meest verlichte partijen met een lichtere tint...
Ook heb ik de foto's serieus moeten verscherpen om de details beter te laten uitkomen, maar dat betekent ook dat elke oneffenheid er veel erger uitziet dan in realiteit...
Hou daar aub een beetje rekening mee bij het bekijken van de foto's en in je commentaren
Tot de volgende update!
PS : een overzicht van alle foto's die in dit bouwverslag gebruikt werden kan je nog steeds hier vinden :