Zoals daarstrax beloofd hier enkele pics (met m'n nieuwe D70, duidelijkere foto's dus) van mijn afgewerkte Ford Focus WRC 01 versie Colin McRae, Monte Carlo 2001.
Op de eerst foto kan je uiterst links zien dat die Telefonica-decal op de bumper nog niet helemaal aansluit.
Op deze laatste foto kan je onder de vleugel kijken waar je ziet dat het wit is en normaal die kapotte fluorode decal moest komen. Voor mezelf is het niet zo erg, maar is natuurlijk niet 100% waarheidsgetrouw, maar dat is de hele wagen niet
Voor de antenne's heb ik de truck die de "groten"

hier hebben moeten toepassen omdat er geen in de doos zaten. En ik moet zeggen, ik zal dit nu altijd zo doen door plastic te verwarmen en dan uit te rekken. Is mooi fijn.
Vind het wel "dom" dat de wagen aan de copiloot's zijde geen spiegel heeft, maarja het is zo in het echt dusja...
Weer eentje bij in mijn nog kleine verzameling
Op naar de Xsara die ik deze middag in de remolie heb gestoken. Heb er wel wat te weinig om de volledige wagen onder olie te krijgen, maar zal hem dan eens draaien. Na een namiddag erin te zitten zie je al mooi dat er heel wat verf is afgegaan.