Quote:
Originally Posted by The Interceptor
idd, ff gecheckt, dat is toch wel bijna 800 km vanuit Turnhout, wsl iets teveel van't goede.
|
Vind ik ook!
Ik kan maar één reden vinden waarom ze voor de Lausitz hebben gekozen, nl. de Belcar Decibels in goede aarde laten vallen. En een beter circuit voor onze luide wagens is er niet te vinden denk ik.
De accomodatie is er ook op en top (op alle vlakken), boven de hedendaagse F1 normen zelfs.
De kost om met je kampioenschap langs te komen is ook niet al te hoog daar denk ik. De voorbije jaren zijn er al vele series daar één of twee jaren geweest en daarna ook niet meer.
Mss allemaal gelokt met zeer lage prijzen om het circuit "op te starten" en zo een mooie kalender te creëren...
Maar één voor één gaan ze toch terug lopen omdat het TE ver is afgelegen van "de bewoonde wereld" En ook omdat er je geen (betalend) publiek naartoe kan lokken door z'n ligging...
Ik ben benieuwd hoeveel forfaits we gaan zien voor deze Belcar race van de teams met de kleindere budgetten...
Iemand enig idee van de datum? periode? waarin de buitelandse trip zal plaatsvinden? Zal de Belcar de topact worden van het weekend daar? of zal de belcar in het voorprogramma van iets anders gaan rijden? (en gaan ze hun tenten weer moeten boven halen.)