View Single Post
Old 01-12-2005, 16:01
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Eddy V
Is het al bekend of en wanneer dit zou zijn op Flauwsitz?

Als niet zo zeer Belcar liefhebber kan ik toeschouwers alleen maar afraden hier naar toe te gaan. En is het te hopen dat Zolder een beter idee heeft dan deze prot omloop in hun kalender op te nemen.
Waarom zo negatief?
Dat zijn toch altijd leuke uitstappen, ook al is het zicht niet 100%. Nurnburgring 2004, was dat zoveel beter. Alle teams in een hoekje omdat de grote jongens daar ook waren. Brands Hatch vorig jaar, prachtige sfeer. Waar ze gaan rijden maakt toch niet zoveel uit, als we maar eens buiten zijn. En wat maakt het allemaal uit of je nu veel of weinig kan zien. De mensen die meestal meegaan zijn toch liefhebbers, en in de meeste gevallen staan die in de paddock, aan de pitmuur of .... aan de toog in de Belcartent.

Ik begrijp wat je wil zeggen hoor Eddy, maar ... er moeten andere,betaalbare alternatieven zijn hé. Dat ze de Belcar ginds niet kennen moet ik ontkennen hoor. Het hangt er natuurlijk van af wat je vraagt en wat je wil weten.

Info betreffende verplaatsingen had ik in Belcarthread geplaatst als service voor jullie, maar is naar Te Koop verhuist. Als Chauffeur een € teken plaatst is het om te verdienen, ook al sponseren we de bus voor 250 euro om iedereen zo goedkoop mogelijk ginds te krijgen Ga daar dus maar eens kijken. Ik kan nu wel de lijst niet meer aanpassen, maar ja .... de administrators zullen dat wel doen voor mij

Last edited by Chauffeur; 01-12-2005 at 17:51.
Reply With Quote