View Single Post
Old 02-12-2005, 23:09
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

De tuning dan maar. Essen is uiteraard ook gekend voor zijn "doppel-end-rohr-edelsthal-sport-auspuff" standjes. En dit jaar was het niet anders. Er werden zelfs torens van opgezet. SPECIAAL VOOR MARK!! Hier een exemplaar met enkel "super-breite-end-rohr-edelsthal-sport-auspuff"

En dit is de enige echte "doppel-end-rohr-edelsthal-sport-auspuff"

Moest natuurlijk ook even opgepoetst worden voor de foto

Ook de Lexus lichten waren erg in trek dit jaar

En dan zijn er natuurlijk de onverbeterlijken die naar zo'n shows gaan om madammen te trekken. Een sfeerbeeld van de meute fotografen die als op commando de gebodypainte trezen bleven achtervolgen. Precies de spreekwoordelijke hond met zijn frikadel. Er was er maar eentje die na de voorstelling wist te vertellen dat het om een auto ging, van Slovaakse makelij, in Bratislava in elkaar gedraaid, door een dikke Ford V6 aangedreven, om en bij de 43K euro moet kosten, de naam K1 heeft en dat de fabrikant geen invoerplannen voor België heeft. Dus even gesproken met de verkoper. Wie was die kerel? Wel ik heb de brochure hier bij me op de bureau ligggen. Da's wat men noemt, uw prioriteiten kennen in het leven.

Er was ook nog deze bangelijke Porsche. Alles wat je op een 911 kunt vijzen, was erop gedraaid en ingestoken. Maar als modelbouwer had ik meer oog voor de wel erg speciale en mooie lak. Toen ik de kostprijs per liter zag van deze verf, ben ik maar al "bouncing-ballend" verder gewandeld... Punaise, da's wat je kan noemen, dure verf. Ah ja, op een of andere stand had ik een bounce-ball meegegritseld...

Onder het motto, bouw eens een bad in uw Passat - het rijmt zelfs!

En ook onze Werner was weer van de partij dit jaar.

Last edited by Guido; 02-12-2005 at 23:42.
Reply With Quote