View Single Post
Old 02-12-2005, 23:35
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

En geld heb ik natuurlijk ook uitgegeven. Bij Chaters een DVD gekocht "The Greatest Years Of Rallying - 1980s" GroepB gerief 'wette wel'. En omdat er geen kits te koop waren, of toch heel beperkt en wat er was interesseerde me niet echt, was ik op zoek naar wat anders. Op een bepaald ogenblik komen we aan een stand voorbij waar een dame met een op afstand bediend autootje aan het spelen was in zo'n demo-bakje. Ik blijf even staan om te kijken, vraagt ze "Möchten Sie mal probieren?" waarop een "Aber natürlich" volgde. Ik dus met dat kleinnood aan de gang. Iedereen er rond staan te kijken natuurlijk. Na een paar minuten kijk ik op en zeg "Na, geben Sie mir bitte eins". Iedereen stomverbaasd en die madam nog meer. Hihi, ik had mijn speelgoedje gevonden en ge kunt maar gekloot zijn voor 10 euro.
Komt de meneer vanachter de stand erbij en zegt tegen de dame "Jetzt solten sie ihn küssen. Sie sind den Erste Heute um eins zu kaufen" waarop ikke "wieso, sol ich ihnen jetzt küssen, oder wie?" Hilariteit alom en de meneer, maar snel een paar passen achteruit gedaan.

Dit is het autootje in kwestie. Er zitten zelfs enkele felbrandende leds in wat bij de wildste capriolen een erg mooi efffect geeft. Ook niet onbelangrijk: het ding wordt niet in China gemaakt - zoals gewoonlijk - maar gewoon in Duitsland.

Single Spin

Wild Spin

Voila, het zit er bijna weer op. Wat hebben we onthouden?

1. De nieuwe Civic is heel mooi
2. De kleinste Toyota heet Aygo
3. Een vrachtwagen met het Nederlands kenteken "BJ-ZP-25" heeft een heel speciale betekenis
4. Naar huis rijden doe je door "Autobahn 40, richtung Duisburg" te nemen
5. Als je op de terugweg honger krijgt, neem dan afrit "AC Sevenum" en niet "Sevenum"

Punt 4 en 5 gaan we gewoon in de praktijk brengen volgend jaar en daarmee een 16-jarige vloek beëindigen.

CU next year chaps!!!

Last edited by Guido; 02-12-2005 at 23:38.
Reply With Quote