View Single Post
Old 03-12-2005, 12:21
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Quote:
Originally Posted by Huudo
lol, dan is het zeker de fout van de dubbele-co (zowel voor als achter) die enkel "hier moet ge links af " zegden, maar eigenlijk bedoelde "volg de weg naar de autobaan, ginder achter is dat links af".

Als ge als piloot de instructie krijgt "hier moet ge links af", dan rijdt ge de eerstvolgende straat - zijnde "hier" - links in, met alle gevolgen vandien natuurlijk.

Anyway, nu weet ik het. Ik heb andere jaren altijd gewoon blind gevolgd en dan ken je de weg na een paar jaar nog steeds niet. Door nu kop te doen, heb ik wel mijn lesje geleerd. En allez ja, deze keer was het mijn fout.
Lol !!
Anders gezegd: je zit op de goeie weg, steekt een kruispunt over, en je slaat verderop links af om een rondje te maken in een woonwijk. Dan sla je rechts af (je rijdt dus in tegenovergestelde richting terug), je steekt terug datzelfde kruispunt over, doet verderop rechtsomkeer terwijl een paar honderd auto's rond je staan te wringen en rijdt terug in de goeie richting. Aan dat hele mooie kruispunt dat we nu al langs beide richtingen hebben mogen bewonderen slaan we nu links af. Dat wil zeggen dat we nu definitief van de goeie riching zijn afgeweken, en de mensen in de 2e auto de wanhoop nabij zijn en naar het GPS op de pocketPC grijpen.
En vanaf toen ging het plotseling allemaal verdacht goed
En zeggen dat we 's morgens er nog mee hebben gelachen dat we "eigenlijk toch geen GPS nodig hebben omdat er ene tussen zit die al voor de 16e keer naar ginder ging" ... (hihihihi)