Quote:
Originally Posted by Loeten
Tot nu toe kende ik nog maar drie problemen (op 15 verschillende verkopers):
|
nog maar? Da's met 20% van uw verkopers. Toch wel veel als ge't mij vraagt.
Quote:
3/ Mijn tweede contact was met ene van HongKong. Niet sylvester... Bij die kerel kocht ik 7 dozen aan een totale som van 90 euro. (dus ook verzending erbij) Hij had een feedback van 95% op zo'n 300 kopers... Dus betrouwbaar. Maar ebay schorste hem en ik kon hem even niet meer bereiken. Zijn pc was vastgelopen en hij had bijna een maand nodig om alles in orde te brengen. Gevolg, heel veel boze kopers en dus zijn schorsing. ook paypal weerde hem daardoor. Gelukkig hield hij woord en zou hij ondertussen twee weken geleden alles opgestuurd hebben. Ben benieuwd...):
|
't zal mij ook benieuwen. 95% feedback op slechts 300 kopers... da's wat ik noem en absolute no-go. Iemand met een feedback lager dan 99%! laat ik 9 keer op 10 links liggen. Is het lager, dan ga ik eerst uitvlooien wat er allemaal al misgegaan is. Staat er 1 keer tussen "goederen niet ontvangen", dan is het "thank you and have a nice day, the exit is that way".

Je wordt niet zomaar van ebay gegooid. Zeker niet owv een crashende PC.
Anyway, iedereen moet het voor zichzelf uitmaken natuurlijk, en door de limits die ik mezelf stel, koop ik natuurlijk niet veel. Bedrogen uitkomen, is er dan ook niet zo heel vaak bij.
Quote:
|
Als het iets is wat ik echt wil en de randvoorwaarden zijn allemaal ok, dan gaat ge toch van goede huize moeten zijn.