Quote:
Originally Posted by MFahrer
Een klein vraagje... hoe vonden jullie het slotten eigenlijk? Niet dat je het kan vergelijken om met zo'n standaard slot-auto's te rijden of de wagens waar je hiermee zal rijden... maar toch... De controllers zijn ook anders dan de standaard Carrera's die waarschijnlijk op die baan zaten! Zou je eigenlijk geslot hebben moest je binnenkort niet eens een keer langskomen?
Groeten
G.
|
Ik ga al 16 edities lang aan die slotracebaan voorbij, dus ik denk het niet. Dit jaar echter 2 keer geslot en het was wel plezant. De eerste keer waren het 1/32 autokes met magneetjes onder, en daarin was Huudo net iets meer bedreven dan ik. Hij paste de "Rossi-tactiek" toe en liet me tot in de laatste ronde in de waan dat ik aan de leiding kon blijven, waarna hij ineens de pace verhoogde en ik in een wanhoopspoging uit de (laatste) bocht vloog.
De grote Carrera-baan leunt zeker dichter aan bij jouw baan : veel groter, 1/24 ipv 1/32 en vooral : géén magneten. De wagens en vooral de electrische borsteltjes hadden al veel geleden zodat we bijna geen enkele ronde konden afleggen zonder dat een marshal een duwtje in ons gat moest geven, maar uiteindelijk toch 1 snelle ronde afgelegd die volle 3 seconden sneller bleek dan Huudo's beste tijd. Dat geeft de burger moed (ook al is die in dit geval feitelijk een militair). Het smaakt in elk geval zowel voor Huudo als mezelf naar MEER!