Quote:
Originally Posted by Desmodromic2001
Loeten, ik wil je niet ontgoochelen, maar die naam Darren Wong zegt me iets, en jammer genoeg zegt het me niets goed. Pakket in Frankrijk???? Straks zegt die chinees nog dat je pakket bij de Sint in Spanje ligt. En ja, ze reageren op bijna elke mail, met een bijna standaard uitvlucht. En ja, ook ik heb te horen gekregen dat er iets was met de waarde die niet goed ingevuld was... Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je je zuurverdiende kits krijgt. Kun je me even de exacte gegevens (naam adres van de man die je hebt betaald... kortom alles wat je hebt) Dan kan ik alvast uitzoeken of het over dezelfde persoon gaat, vroeger gekend als heiheihei999,45lee46rossi...
Indien het voor U slecht afloopt, en het betreft dezelfde man, kunnen we misschien proberen ons geld terug te krijgen (ik heb betaald met paypal, dus dat valt al te bewijzen, tevens heb ik bewijs dat het bewuste pakket Belgie nooit heeft bereikt) Sterkte, en laat er vooral je slaap niet voor, het gaat slechts om een hoopje plastic !
|
Heyhey Desmo,
Ik vind het dan toch vreemd dat deze kerel vanzelf blijft mailen. Ik had al enkele weken niks meer van hem gehoord en had eigenlijk al een beetje de hoop opgegeven. Bovendien had ik ook zelf niets meer gemaild... En ik betaalde trouwens via BIDPAY, dus naar het geld kan ik fluiten...
Hier zijn zijn gegevens: (Mochten de beheerders vinden dat ik de privacywet overtreed, gelieve dit dan weg te nemen!)
Darren Wong (email:dogstargundam@hotmail.com)
Naam: Wing Kai Tang
Adres: Po Box 79608 Mongkok Post office
City: Mongkok
Region: KLM
Phone: 852-96847441
Zou zijn ijver misschien liggen aan het feit dat ik hem vertelde dat ik er niet van terugschrok om een advocaat erbij te roepen?? Ik heb hem wijsgemaakt dat ik enkele mensen ken in die streek (via google kun je wel wat vinden) en op die kon ik zeker rekenen... Tja, soms moet je durven pokeren...
Ik blijf alvast hopen op succes...