Aj... das wel moeilijk om met zo een grote groep voor iedereen te kunnen een event te kunnen organiseren... Ik dacht dat het ver genoeg op voorhand ging zijn... maar blijkbaar niet...
Het feit dat het op zondag wordt gereden... komt door ons "zaterdagwerkers" en door vrouwlief... Normaal gezien zou ik de race laten doorgaan van BV 14 - 22 u... dat zou nog lukken voor één zaterdagwerker... maar vrouwlief kwam gisteren met het (begrijpelijke) argument dat we al redelijk kabaal maken met 8... en als we met 15 man gaan zijn dat onze 7 maand oude zoon niet veel zal slapen 's avonds... Dus de race zou beter gereden worden tot 20u. en iets vroeger beginnen.
---
Laatste poging om voor iedereen goed te doen... (ik zou graag Sennake erbij hebben). Gaan er mensen die op de deelnemerslijst staan op wintersport in de Krokusvakantie of hebben in die weekends rittensport of willen een rally of race bijwonen? Met familiefeesten hou ik geen rekening hé! Dus is iedereen hier nog vrij op zondag 26/02 of 05/03? Gelieve zo snel mogelijk te antwoorden zodat ik deze data aan mijn groep kan voorleggen! Ik probeer ook nog om één van die zaterdagen los te peuteren van bepaalde jongens!
G.
Last edited by MFahrer; 06-12-2005 at 10:47.
|