View Single Post
Old 06-12-2005, 13:26
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Circuit Zolder werkt hard aan een opwaardering van Touring Cup via Belcar Endurance Cup (is trouwens nog maar een werktitel). Zolder heeft de ommezwaai anderhalve maand geleden bekendgemaakt. Er is voorlopig geen concrete uitwerking. Aan wie ligt dat? Aan Zolder of aan "elders"?

Er zijn belangrijke, fundamentele gesprekken aan de gang. En "fundamenteel" wil zeggen dat het over de fundamenten, over principes gaat.

In deze discussie mag Zolder niet met de vinger gewezen worden.
Ik ken er natuurlijk allemaal niks van, maar van communicaties heb ik wel wat oude kaas gegeten. Als er hier gemopperd wordt, dan is het omdat de mensen van niks weten. Basta. Of Zolder nu dit, of RACB nu dat, is naast de kwestie. Zolder leest hier ook mee, dus ze zouden bijvoorbeeld al eens een kort communicatie berichtje kunnen opzetten waarin aan iedereen gemeld wordt dat ze met fundamentele wijzigingen bezig zijn en dat ze om die reden wat extra tijd nodig hebben - voor deze ene keer. Iedereen zou dan tenminste officieel weten waar ze aan toe zijn. Maar ook dat kan er niet van af. Mailtjes die niet beantwoord worden enz...

Allez Peter, als zoiets bij ons op kantoor gebeurd, is het interne commerciele oorlog. Racers en teams zijn klanten me dunkt, maar worden niet als dusdanig behandeld. Wie zijn schuld is het dan, dat de mensen mopperen?
Reply With Quote