View Single Post
Old 06-12-2005, 17:56
bart VDB bart VDB is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by christophe

Als je als piloot wil rijden, je toch gewoon tekent bij het team van je keuze.
in 2006 is er keuze genoeg van kampioenschappen.

Sportieve groeten
European Formula Racing
Beste Christophe,

Je kan toch niks tekenen als je nog niet weet hoe het juist in elkaar zit? Dan is er zakelijk gezien iets mis en neem je risico's. Ik heb ook een zaak en werk met toch redelijk wat personeel. Ik teken niks , en the same bij mijn klanten , als je niet weet voor wat je tekent of wat je krijgt voor je geld (en of kontrakt). En van teken al maar, het zal waarschijnlijk dit of dat worden en we zullen achteraf wel zien, geeft achteraf meestal problemen. Er is dan altijd wel één partij die zich toch benadeelt voelt. (daar ken ik al meer dan genoeg voorbeelden van). Er is inderdaad nog tijd, maar het is niet goed (en dan spreek ik in't algemeen), dat alles op de laatste moment gebeurd.
Een nieuwe formule van race(s) vraagt inderdaad wat tijd, dat versta ik maar al te goed.
Als je BTCS of Belcar gaat rijden , kan je wel al afspraken maken. Er zal misschien wel iets aangepast worden aan deze reglementen, maar het concept verandert niet of zeer weinig. Wat betreft de Touring-Cup verandert het concept, dan is het toch iets anders. Ik betaal niet hetzelfde als vorig jaar als ik +/- 4 uur rijtijd minder krijg. En ja, ik zal dit jaar , net als verleden jaar waarschijnlijk ook een paar BTCS koersen meerijden: maar ik weet wel al wat deze mij gaan kosten (op een paar euro's na tenminste).
Dit kan ik van de BEC nog niet zeggen.
Laat me wel duidelijk zijn: ik werpe niemand een steen en ik kan het zelf niet beter organiseren, dus wacht ik af. Vanaf het moment dat het BEC reglement groen licht heeft, zal ik wel kijken of ik mee verderrijd met de trein, maar tekenen bij een team naar keuze, zonder goede en juiste afspraken zal ik niet doen. Daar komt misérie van. Juiste informatie geeft juiste afspraken !!!

Bart Van den Broeck
Reply With Quote