Quote:
Originally Posted by marcel
da zijn dan al 3 europese circuits die problemen hebben... zit Bernie "ik verhuis F1 naar Azie" Ecclestone er voor iets tussen?
|
Dat zou kunnen, maar wat me ook verbaasd is dat er in sommige gevallen redelijk wat geld overal tussendoor lijkt te vallen... Zijn er typiekes die denken dat ook zij automatisch recht hebben op de financiële koek en zo ongeoorloofd centjes achterover kunnen/dienen/moeten drukken? Niet dat dit een circuit van zwaar onweer zou behoeden, deze centjes dan, maar 't geeft wel aan dat de kerels die de zaak runnen met dik een verkeerde instelling hun zaken behartigen. Weet niet of het in Hockenheim zo is, alhoewel het woord spookfacturen, net zoals in Spa overigens, redelijk die richting uit wandelt.
Zulk een kerels verdienen nog een dikkere rammeling tegen de billen dan Oncle Bernie als je het mij vraagt.
Maar bon, 't is een hedendaagse ziekte op zeer grote schaal. Eigenbelang eerst en dan pas het gemeenschappelijke belang. Terwijl er in dat soort functies toch duidelijk dient gekozen te worden voor het gemeenschappelijke belang van de onderneming -> nl. het circuit op een rendabele manier uitbouwen.