Kom mannen we trekken beter aan het zelfde zeel dan op mekaar te zitten vitten .
@ Dries...euh Chauffeur : Ik weet misschien iemand die 'n teamstructuur voor uw Clio kan ineensteken (neeje ikke ni : als't geen Alfa is of op z'n minst nen "Italjonder" dan krijgen ze me hooguit als Free Arrive & Drive gestrikt...)
@ Christophe : Complimenten dat ge uw deals zo goed en zo vlug afgerond hebt daar kunnen we alleen maar jaloers op zijn . Voor u is't ook uw hoofdbezigheid, voor de meesten onder ons een uit de hand gelopen passie waar we al onze vrije tijd insteken nààst onze (bij de meesten) druk beroepsleven .
Wat mij bij MM gestoord heeft is niet enkel het lange wachten op antwoord temeer daar ik zowat iedere gelegenheid het weer aanhaalde en pas nadat ik een mail met een aantal mensen in cc. te zetten plots wél antwoord kreeg .
Weliswaar negatief : De vraag of er enige korting mogelijk was voor een startNr. na halfseizoen tewijl we 2004 al de volle pot betaald hadden voor de laatste 3 races... Geluk bij een ongeluk wagen 1 werd in race 4 totaal afgeschreven dus wagen 2 nam het StartNr. over .
Btcs is eenvoudig : reglement en kalender blijven zoals 2005 .
Ik heb ook een gezin waarmee ik graag een verlof plan maar zou graag vermijden dat daar een BEC wedstrijd invalt...
Ik heb in het verleden al te vaak m'n eigen zitje afgestaan om financiele stroppen ontstaan door niet nageleefde engagementen van tuners, sponsors en organisatie niet ten nadele van betalende piloten te laten uitdraaien .
Met alle piloten die onze wagen ooit bemand hebben heb ik een uitstekende relatie en daarvan zijn er van zodra alle parameters bekend zijn een paar die direct weer intekenen voor seizoen 2006...maar niet vooraf .
|