Gasten, waar het mij allemaal om draait is duidelijkheid in communicatie.
Ik zal een voorbeeldje geven: voor de RPN moeten we 725 EUR benzinewaarborg betalen. Ik heb direct de vraag gesteld aan hoeveel EUR per liter de benzine zal aangerekend worden. Oei, dit moest eens gevraagd worden aan de boekhouding, maar ik zou op de hoogte gehouden worden. Denk je dat ik een maand na datum al weet hoeveel die benzine kost? Neen hoor. Integendeel. Het verschil is al teruggestort, maar een factuur heb ik ook nog niet gezien. Ik moet nu zelf mijn bonnetjes nog nakijken en zien hoeveel er aangerekend geweest is.
Is het niet straf dat je verplicht wordt om iets aan te kopen waarvan je op voorhand de prijs niet weet of krijgt? Toch allemaal rare praktijken vind ik.
Van mij mogen ze 3 EUR per liter vragen, maar dan weet ik dat graag op voorhand, en dan kan ik nog beslissen wat ik ga doen.
Op die manier wordt zaken doen wel zeer gemakkelijk. Ik denk dat ik dit eens ga proberen bij mijn klanten

Maar goed, zoals al eerder gezegd: dat het maar rap maart of april is, dat we er weer kunnen invliegen, want het begint al weer te kriebelen
Doei.
Serge