View Single Post
  #4  
Old 11-12-2005, 13:04
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by Mark
Ja, stond vorige week in het gossip-magazine Autosport Het gaat om de Oostenrijkse importeur van Aston Martin, Karner & Grossegger. Voor de eerste AM, voorzien van Red Bull vleugeltjes, heeft men de piloten Peter en Wendlinger op het oog. Deze wagen is reeds in het bezit van het team. Tevens men bezig met een tweede wagen voor twee amateurkes

Er konden weleens 6 AM DB 9's op de grid staan, bah wat saai.....lijkt wel een cup

Ander kandidaten:
BMS Scuderia Italia (is het verkapte fabrieksteam) met 2 of 3 stuks
Cirtek, 2 wagens. Eentje hebben ze al. Wagen 1 Bouchut/Garcia.......en de tweede zal wel voor die Russen zijn.
Karner & Grossegger, 2 wagens, Eentje hebben ze al voor Peter/Wendlinger.......met de tweede is men bezig
GPC Squadra Corse..........zit nog op de wip. Gaat het een DB9 worden of een MC12? DB9 is de verstandige keuze voor de lange termijn, echter een MC12 is Italiaans

Geen spoor meer van een "Bodycoach.be AM DB9"
En Dubai GT niet vergeten.
Is Garcia officieel bevestigd bij Cirtek? Zo ja dan zien we hem dus niet terug voor BMW Italy-Spain in het WTCC.

En Dumary/Bodycoach gaat zich denk ik richten op de Porsche.

Last edited by FIRE; 11-12-2005 at 13:07.
Reply With Quote